دریافت موسیقی بیرینی سویرم

دریافت موسیقی بیرینی سویرم

منبع:

دانلود آهنگ بیرینی سویرم از محمدحیدری

بیرینی سویرم

متن آهنگ:

بیرینی سویرم
اونا فیکر الیرم
بولوت لار دولاندا، یاغیشلار یاغاندا
گویلره باخیرام ؛ اولدوزمو تاپمیرام، یادمینان آتمیرام
سحرلر دوراندا، تانری یار اولاندا
شوکر ادیب دییرم،نفس وار سویرم،نفس وار سویرم
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من
****
یاردان یارادیب، نه گوزل بو یاری
طاعیم نه خوشدو،بختیمی او قوشدو
یاغاندا یاغیشلار؛سئوگنین یوللاری
ائله دومان اولدو؛کونلومه غم دولدو
یاشامام یاشامام اون سوز قالامام
فیکرین آتامام،گئجنی یاتامام
یاشامام یاشامام اون سوز قالامام
فیکرین آتامام،گئجنی یاتامام
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من
بیرینی چوخ سویرم من
اوزومه گاه دییرم من
مننن آیری دوشنن
دونیانی نینییرم من

 

دانلود آهنگ جدید ترکی بیرینی سویرم با کیفیت 320


امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

برچسب ها : بیرینی چوخ سویرم , بیرینی سویرم , اهنگ سویرم , سویرم محمدحیدری ,

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش


مطالب گذشته

» Muzik Remix shad azeri شاد اذری خواسته بودین »» سه شنبه 21 شهریور 1402
» شادترین موزیک آذری بسیار زیبا و احساسی . اجرای زنده »» سه شنبه 21 شهریور 1402
» اهنگ شاد ترکی آذربایجانی آذری قیزلار »» یکشنبه 19 شهریور 1402
» موسیقی زیبا و بیاد ماندنی بالیم بالیم ** ریمکس جدیدش »» یکشنبه 19 شهریور 1402
» اهنگ زیبای یاغما یاغیش از محمدحیدری »» جمعه 14 خرداد 1400
» اورییم ده بیری وار کی اونو چوخ سویرم + دانلود اهنگ چوخ سویرم از محمدحیدری »» دوشنبه 29 دی 1399
» موسیقی اذربایجانی نیه سنی یار بئله چوخ سویرم ینه سنه یار عمروم دییرم »» سه شنبه 02 اردیبهشت 1399
» گوزومون قاراسی ائلین مارالی*music »» سه شنبه 26 فروردین 1399
» موسیقی بسیار زیبا و غمگین ترکی با نام فلک سننم از محمدحیدری »» یکشنبه 10 فروردین 1399
» موزیک جدید سنسیز گلمیر نفسیم از محمدحیدری »» یکشنبه 03 فروردین 1399